***Jednáme fér a na rovinu. ***Co se dohodne, to platí. ***My prodáváme, tudíž jsme zodpovědni za nabízené zboží , vy kupujete, tudíž platíte. ***Když se nám něco nepovede, tak to přiznáme a snažíme se se zákazníkem domluvit k oboustrané spokojenosti ***Pokud to takto někomu nestačí nebo nevyhovuje, přejeme klidné počtení.

VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY

Tyto všeobecné obchodní podmínky (“Podmínky”) společnosti grupo Astrea,s.r.o. , se sídlem Nové sady 988/2, 602 00, Brno IČO 170 72 476, zapsané v obchodním rejstříku pod sp. zn. C128243 vedeném u Krajského soudu v Brně, e-mail , telefonní číslo +34 666 108 140, („My” „Prodávající”) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů („Občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti Vás, jakožto kupujících, a Nás, jakožto prodávajících, vzniklá v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy („Smlouva“) uzavřené prostřednictvím formuláře na webových stránkách www.astrea.cz, telefonicky, či e-mailem.

Všechny informace o zpracování Vašich osobních údajů jsou obsaženy v Zásadách zpracování osobních údajů, která naleznete zde GDPR.

Ustanovení těchto podmínek jsou nedílnou součástí smlouvy. Smlouva a podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Znění podmínek můžeme jednostranně měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění podmínek.

Jak jistě víte, tak komunikujeme primárně na dálku. Proto i pro naši smlouvu platí, že jsou použity prostředky komunikace na dálku, které umožňují, abychom se spolu dohodli bez současné fyzické přítomnosti nás a vás, a smlouva je tak uzavřena distančním způsobem, a to prostřednictvím formuláře na webové stránce, telefonicky, či e-mailem („elektronický obchod“).

Pokud některá část podmínek odporuje tomu, co jsme si společně schválili v rámci procesu Vašeho nákupu v našem elektronickém obchodě, bude mít tato konkrétní dohoda před všeobecnými podmínkami přednost.

1. NĚKTERÉ DEFINICE

1.1. Cena je finanční částka, kterou budete hradit za zboží;
1.2. Cena za dopravu je finanční částka, kterou budete hradit za doručení zboží, a to včetně ceny za jeho
zabalení;
1.3. Celková cena je součet ceny a ceny za dopravu;
1.4. DPH je daň z přidané hodnoty dle platných právních předpisů;
1.5. Faktura je daňový doklad vystavený v souladu se zákonem o dani z přidané hodnoty na celkovou cenu;
1.6. Objednávka je Váš závazný návrh na uzavření smlouvy o koupi zboží s námi;
1.7. Vy jste osoba nakupující v našem elektronickém obchodě, právními předpisy označovaná jako
kupující;
1.8. Zboží je vše, co můžete nakoupit na našich webových stránkách.

2. OBECNÁ USTANOVENÍ A POUČENÍ

2.1. Koupě zboží je možná přes webové rozhraní www.astrea.cz, telefonicky 773 128 295, e-mail

2.2. Při nákupu zboží je vaše povinnost poskytnout nám všechny informace správně a pravdivě. Informace,
které jste nám poskytli v objednávce budeme tedy považovat za správné a pravdivé.

3. UZAVŘENÍ SMLOUVY

3.1. Smlouvu s Námi je možné uzavřít pouze v českém jazyce.
3.2. Smlouva je uzavírána na dálku prostřednictvím elektronického obchodu, přičemž náklady na použití
komunikačních prostředků na dálku hradíte vy. Tyto náklady se však nijak neliší od základní sazby,
kterou hradíte za používání těchto prostředků (tedy zejména za přístup k internetu), žádné další náklady
účtované námi tedy nad rámec celkové ceny nemusíte očekávat. Odesláním objednávky souhlasíte
s tím, že prostředky komunikace na dálku využíváme.
3.3. K tomu, abychom mohli smlouvu uzavřít, je třeba, abyste na elektronickém obchodě vytvořili
objednávku. V tomto návrhu musí být uvedeny následující údaje:
3.3.a) Informace o nakupovaném zboží (ve formuláři udejte počet kusů zboží, o jehož nákup máte zájem)
3.3.b) Informace o ceně, ceně za dopravu, způsobu platby celkové ceny a požadovaném způsobu
doručení zboží; tyto informace budou zadány v rámci tvorby objednávky v rámci uživatelského
prostředí elektronického obchodu, přičemž informace o ceně, ceně za dopravu a celkové ceně
budou uvedeny automaticky na základě vámi zvolného zboží, způsobu jeho doručení a platby;
3.3.c) Své identifikační a kontaktní údaje sloužící k tomu, abychom mohli doručit zboží, zejména tedy
jméno, příjmení, doručovací adresu, telefonní číslo a e-mailovou adresu.
3.4. V průběhu tvorby objednávky můžete až do doby jejího dokončení údaje měnit a kontrolovat. Po
provedení kontroly prostřednictvím stisku tlačítka „odeslat objednávku“ objednávku dokončíte. Před
stiskem tlačítka musíte ale ještě potvrdit vaše seznámení se a souhlas s těmito podmínkami, v opačném
případě nebude možné objednávku dokončit. K potvrzení a souhlasu slouží zatrhávací políčko. Po stisku
tlačítka „odeslat objednávku“ budou všechny vyplněné informace odeslány přímo nám.
3.5. Vaši objednávku vám v co nejkratší době poté, kdy nám bude doručena, potvrdíme zprávou odeslanou
na vaši e-mailovou adresu zadanou v objednávce. Součástí potvrzení bude shrnutí objednávky a tyto
Podmínky formou přílohy e-mailové zprávy. Podmínky ve znění účinném ke dni objednávky, tj. ve znění
přiloženém jako příloha potvrzující e-mailové zprávy, tvoří nedílnou součást smlouvy. Překontrolováním
objednávky a následným zaplacením dochází k uzavření smlouvy mezi námi a vámi.
3.6. Mohou nastat i případy, kdy vám nebudeme moci objednávku potvrdit. Jedná se zejména o situace, kdy
zboží není dostupné nebo případy, kdy objednáte větší počet kusů zboží, než kolik je z naší strany
umožněno. V případě, že nastane jakýkoli důvod, pro který nemůžeme objednávku potvrdit, budeme
vás kontaktovat a zašleme vám nabídku na uzavření smlouvy v pozměněné podobě oproti objednávce.
Smlouva je v takovém případě uzavřena ve chvíli, kdy naši nabídku potvrdíte a tuto zaplatíte.
3.7. V případě, že v rámci nebo v objednávce bude uvedena zjevně chybná cena, nejsme povinni vám zboží
za tuto cenu dodat ani v případě, kdy jste obdrželi potvrzení objednávky, tuto zaplatili a došlo tedy
k uzavření smlouvy. V takové situaci vás budeme bezodkladně kontaktovat a zašleme vám nabídku na
uzavření nové smlouvy v pozměněné podobě oproti objednávce. Nová smlouva je v takovém případě
uzavřena ve chvíli, kdy naši nabídku potvrdíte a cenový rozdíl uhradíte. Za zjevnou chybu v ceně se
považuje například situace, kdy cena neodpovídá obvyklé ceně u jiných prodejců nebo chybí či přebývá
cifra.
3.8. V případě, kdy dojde k uzavření smlouvy, vám vzniká závazek k zaplacení celkové ceny.
3.9. V některých případech umožňujeme na nákup zboží využít slevu. Pro poskytnutí slevy je třeba, abyste
v rámci návrhu objednávky vyplnili údaje o této slevě do předem určeného pole. Pokud tak učiníte,
bude vám zboží poskytnuto se slevou.

4. CENOVÉ A PLATEBNÍ PODMÍNKY, VÝHRADA VLASTNICKÉHO PRÁVA

4.1. Cena je vždy uvedena v rámci elektronického obchodu, v potvrzení objednávky a samozřejmě ve
smlouvě. V případě rozporu mezi cenou uvedenou u zboží v rámci elektronického obchodu a cenou
uvedenou v potvrzení objednávky se uplatní cena uvedená v potvrzení objednávky, která bude vždy
totožná s cenou ve smlouvě. V rámci potvrzení objednávky je též uvedena cena za dopravu, případně
podmínky, kdy je doprava zdarma.
4.2. Celková cena je uvedena včetně DPH včetně veškerých poplatků stanovených zákonem.
4.3. Platbu Celkové ceny po Vás budeme požadovat pro uzavření smlouvy a před předáním zboží. Úhradu
Celkové ceny můžete provést následujícími způsoby:
3 a) Bankovním převodem. Informace pro provedení platby vám zašleme v rámci potvrzení objednávky. V
případě platby bankovním převodem je celková cena splatná do 5ti pracovních dní.
3 b) Hotově při osobním odběru v případě, že je možná dohoda na místě předání. V případě platby
hotově při osobním odběru je celková cena splatná při převzetí zboží.
4.4. Faktura bude vystavena v elektronické podobě po uhrazení celkové ceny a bude zaslána na vaši emailovou adresu. Faktura bude na vyžádání též fyzicky přiložena ke zboží.
4.5. Vlastnické právo ke zboží na vás přechází až poté, co zaplatíte celkovou cenu a zboží převezmete.
V případě platby bankovním převodem je celková cena zaplacena připsáním na náš účet, v ostatních
případech je zaplacena v okamžik provedení platby.

5. DORUČENÍ ZBOŽÍ, PŘECHOD NEBEZPEČÍ ŠKODY NA VĚCI

5.1. Zboží vám bude doručeno nejpozději do 14ti dnů způsobem dle vaší volby, přičemž můžete vybírat
z následujících možností:
5.1.a) Osobní odběr po domluvě na smluveném místě
5.1.b) Osobní odběr na výdejních místech společnosti Balíkovna, PPL CZ;
5.1.c) Doručení prostřednictvím dopravních společností Česká pošta, PPL CZ ;
5.2. Zboží je možné doručit pouze v rámci České republiky.
5.3. Doba doručení zboží vždy závisí na jeho dostupnosti a na zvoleném způsobu doručení a platby.
Předpokládaná doba doručení zboží Vám bude sdělena v potvrzení objednávky. Doba uvedená v těchto
Podmínkách je pouze orientační a může se lišit od skutečné doby dodání. V případě možnosti osobního
odběru vás vždy o možnosti vyzvednutí zboží budeme informovat prostřednictvím e-mailu.
5.4. Po převzetí Zboží od dopravce je vaše povinnost zkontrolovat neporušenost obalu zboží a v případě
jakýchkoli závad tuto skutečnost neprodleně oznámit dopravci a nám. V případě, že došlo k závadě na
obalu, která svědčí o neoprávněné manipulaci a vstupu do zásilky, není vaší povinností zboží od
dopravce převzít.
5.5. V případě, kdy porušíte svoji povinnost převzít zboží, s výjimkou případů dle čl. Po převzetí Zboží od
dopravce je vaše povinnost zkontrolovat neporušenost obalu zboží a v případě
jakýchkoli závad tuto skutečnost neprodleně oznámit dopravci a nám. V případě, že
došlo k závadě na obalu, která svědčí o neoprávněné manipulaci a vstupu do zásilky,
není vaší povinností zboží od dopravce převzít. podmínek, nemá to za následek porušení naší
povinnosti vám zboží doručit. Zároveň to, že zboží nepřevezmete, není odstoupení od smlouvy mezi
námi a vámi. Nám ale v takovém případě vzniká právo od smlouvy odstoupit z důvodu vašeho
podstatného porušení smlouvy, případně zboží uskladnit, za což nám od vás náleží úplata ve výši
obvyklé pro tyto případy. Pokud se rozhodneme odstoupit od smlouvy, je odstoupení účinné v den, kdy
vám toto odstoupení doručíme. Odstoupení od smlouvy nemá vliv na nárok na uhrazení ceny za
dopravu, případně na nárok na náhradu škody, pokud vznikla.
5.6. Pokud je z důvodů vzniklých na vaší straně zboží doručováno opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo
ve smlouvě dohodnuto, je vaší povinností nahradit nám náklady s tímto opakovaným doručením
spojené. Platební údaje pro zaplacení těchto nákladů vám zašleme na vaši e-mailovou adresu uvedenou
ve smlouvě a jsou splatné 14 dnů od doručení e-mailu.
5.7. Nebezpeční škody na zboží na vás přechází v okamžiku, kdy ho převezmete. V případě, kdy zboží
nepřevezmete, s výjimkou případů dle čl. Po převzetí Zboží od dopravce je vaše povinnost
zkontrolovat neporušenost obalu zboží a v případě jakýchkoli závad tuto skutečnost
neprodleně oznámit dopravci a nám. V případě, že došlo k závadě na obalu, která
svědčí o neoprávněné manipulaci a vstupu do zásilky, není vaší povinností zboží od
dopravce převzít. podmínek, na vás nebezpečí škody na zboží přechází v okamžiku, kdy jste měli
možnost ho převzít, ale z důvodů na vaší straně k převzetí nedošlo. Přechod nebezpečí škody na zboží
pro vás znamená, že od tohoto okamžiku nesete veškeré důsledky spojené se ztrátou, zničením,
poškozením či jakýmkoli znehodnocením zboží.
5.8. V případě, že zboží nebylo v elektronickém obchodě uvedeno jako skladem a byla uvedena orientační
doba dostupnosti vás budeme vždy informovat v případě:
5.8.a) mimořádného výpadku výroby zboží, přičemž Vám vždy sdělíme novou očekávanou dobu
dostupnosti nebo informace o tom, že nebude možné zboží dodat;
5.8.b) prodlení s dodáním zboží od našeho dodavatele, přičemž vám vždy sdělíme novou očekávanou
dobu dodání.

6. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ

6.1. Zaručujeme, že v době přechodu nebezpečí škody na Zboží podle čl. Nebezpeční škody na zboží
na vás přechází v okamžiku, kdy ho převezmete. V případě, kdy zboží nepřevezmete,
s výjimkou případů dle čl. Po převzetí Zboží od dopravce je vaše povinnost
zkontrolovat neporušenost obalu zboží a v případě jakýchkoli závad tuto skutečnost
neprodleně oznámit dopravci a nám. V případě, že došlo k závadě na obalu, která
svědčí o neoprávněné manipulaci a vstupu do zásilky, není vaší povinností zboží od
dopravce převzít. podmínek, na vás nebezpečí škody na zboží přechází v okamžiku,
kdy jste měli možnost ho převzít, ale z důvodů na vaší straně k převzetí nedošlo.
Přechod nebezpečí škody na zboží pro vás znamená, že od tohoto okamžiku nesete
veškeré důsledky spojené se ztrátou, zničením, poškozením či jakýmkoli
znehodnocením zboží. podmínek je zboží bez vad, zejména pak, že zboží:
6.1.a) odpovídá ujednanému popisu, druhu a množství, jakož i jakosti, funkčnosti, kompatibilitě,
interoperabilitě a jiným ujednaným vlastnostem;
6.1.b) je vhodné k účelu, pro který ho požadujete a s nímž souhlasíme;
6.1.c) je dodáno s pokyny k uskladnění;
6.1.d) je vhodné k účelu, k němuž se yboží tohoto druhu obvykle používá;
6.1.e) množstvím, jakostí a dalšími vlastnostmi, včetně životnosti, funkčnosti, kompatibility a
bezpečnosti, odpovídá obvyklým vlastnostem zboží téhož druhu, které můžete rozumně
očekávat, i s ohledem na veřejná prohlášení učiněná námi nebo jinou osobou v témže smluvním
řetězci, zejména reklamou nebo označením;
6.1.f) je dodáno včetně obalu a jiných pokynů k použití, které můžete rozumně očekávat; a
6.1.g) odpovídá jakostí nebo provedením vzorku nebo předloze, které vám byly poskytnuty před
uzavřením smlouvy.
6.2. Práva a povinnosti ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními
předpisy (zejména ustanoveními § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174b Občanského zákoníku a zákonem č.
634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů).
6.3. V případě, že bude mít zboží vadu, tedy zejména pokud nebude splněna některá z podmínek dle čl.
Zaručujeme, že v době přechodu nebezpečí škody na Zboží podle čl. Nebezpeční
škody na zboží na vás přechází v okamžiku, kdy ho převezmete. V případě, kdy zboží
nepřevezmete, s výjimkou případů dle čl. Po převzetí Zboží od dopravce je vaše
povinnost zkontrolovat neporušenost obalu zboží a v případě jakýchkoli závad tuto
skutečnost neprodleně oznámit dopravci a nám. V případě, že došlo k závadě na
obalu, která svědčí o neoprávněné manipulaci a vstupu do zásilky, není vaší
povinností zboží od dopravce převzít. podmínek, na vás nebezpečí škody na zboží
přechází v okamžiku, kdy jste měli možnost ho převzít, ale z důvodů na vaší straně k př
evzetí nedošlo. Přechod nebezpečí škody na zboží pro vás znamená, že od tohoto
okamžiku nesete veškeré důsledky spojené se ztrátou, zničením, poškozením či
jakýmkoli znehodnocením zboží. podmínek je zboží bez vad, zejména pak, že zboží:,
můžete nám takovou vadu oznámit a uplatnit práva z vadného plnění (tedy zboží reklamovat) zasláním
e-mailu či dopisu na naše adresy uvedené u našich identifikačních údajů. Pro reklamaci můžete využít
také vzorový formulář poskytovaný z naší strany, který tvoří přílohu č.1 podmínek. V uplatnění práva
z vadného plnění je třeba zvolit, jak chcete vadu vyřešit, přičemž tuto volbu nemůžete následně bez
našeho souhlasu změnit. Reklamaci vyřídíme v souladu s vámi uplatněným právem z vadného plnění.
6.4. Má-li zboží vadu, máte následující práva:
6.4.a) na odstranění vady dodáním nového zboží bez vady, nebo dodáním chybějící části zboží; nebo
6.4.b) na odstranění vady opravou zboží,
ledaže by byl zvolený způsob odstranění vady nemožný nebo ve srovnání s druhým způsobem
nepřiměřeně nákladný, což se posoudí zejména s ohledem na význam vady, hodnotu, kterou by zboží
mělo bez vady, a to, zda může být druhým způsobem vada odstraněna bez značných obtíží pro vás.
6.5. Jsme oprávněni odmítnout vadu odstranit, je-li to nemožné nebo nepřiměřeně nákladné zejména s
ohledem na význam vady a hodnotu, kterou by zboží mělo bez vady.
6.6. Dále máte právo na:
6.6.a) přiměřenou slevu z ceny; nebo
6.6.b) odstoupení od smlouvy,
jestliže:
a) odmítneme vadu odstranit nebo ji neodstraníme v souladu s právními předpisy;
b) se vada projeví opakovaně,
c) je vada podstatným porušením smlouvy; nebo
d) je z našeho prohlášení nebo z okolností zjevné, že vada nebude odstraněna v přiměřené době
nebo bez značných obtíží pro vás.
6.7. Právo na odstoupení od smlouvy nenáleží v případě, je-li vada zboží nevýznamná.
6.8. V případě, že jste si vadu na zboží způsobili sami, práva z vadného plnění vám nenáleží.
6.9. Vadou zboží není opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním.
6.10. Při uplatnění reklamace vám vystavíme písemné potvrzení, ve kterém bude uvedeno:
6.10.a) datum, kdy jste reklamaci uplatnili;
6.10.b) co je obsahem reklamace;
6.10.c) jaký způsob vyřízení reklamace požadujete;
6.10.d) vaše kontaktní údaje pro účely poskytnutí informace o vyřízení reklamace.
6.11. Nedohodneme-li se na delší lhůtě, do 30 dnů od obdržení reklamace odstraníme vady a poskytneme
vám informaci o vyřízení reklamace na uvedené kontaktní údaje. Pokud tato lhůta marně uplyne,
můžete odstoupit od smlouvy nebo požadovat přiměřenou slevu.
6.12. O vyřízení reklamace vás budeme informovat e-mailem a vydáme vám potvrzení o datu a způsobu
vyřízení reklamace. Pokud je reklamace oprávněná, náleží vám náhrada účelně vynaložených nákladů.
Tyto náklady jste povinni prokázat, např. účtenkami či potvrzeními o ceně za dopravu. V případě, že
došlo k odstranění vady dodáním nového zboží, je vaší povinností nám původní zboží vrátit, náklady na
toto vrácení však hradíme my.
6.13. V případě, že jste podnikatel, je vaší povinností oznámit a vytknout vadu bez zbytečného odkladu poté,
co jste ji mohli zjistit, nejpozději však do tří dnů od převzetí zboží.
6.14. V případě, že jste spotřebitel, máte právo uplatit práva z vadného plnění u vady, která se vyskytne u
spotřebního zboží ve lhůtě 24 měsíců od převzetí boží.

7. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

7.1. K odstoupení od smlouvy, tedy k ukončení smluvního vztahu mezi námi a vámi od jeho počátku, může
dojít z důvodů a způsoby uvedenými v tomto článku, případně v dalších ustanoveních podmínek, ve
kterých je možnost odstoupení výslovně uvedena.
7.2. V případě, že jste spotřebitel, tedy osoba kupující zboží mimo rámec své podnikatelské činnosti, máte
v souladu s ustanovením §1829 občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve
lhůtě 14 dnů ode dne uzavření smlouvy, resp. pokud se jedná o koupi zboží, pak do čtrnácti dnů od jeho
převzetí. V případě, že jsme uzavřeli smlouvu, jejímž předmětem je několik kusů zboží nebo dodání
několika částí zboží, začíná tato lhůta běžet až dnem dodání posledního kusu nebo části zboží, a
v případě, že jsme uzavřeli smlouvu, na základě které vám budeme zboží dodávat pravidelně a
opakovaně, začíná běžet dnem dodání první dodávky.
7.3. Od smlouvy můžete odstoupit jakýmkoliv prokazatelným způsobem (zejména zasláním e-mailu nebo
dopisu na naše adresy uvedené u našich identifikačních údajů). Pro odstoupení můžete využít také
vzorový formulář poskytovaný z naší strany, který tvoří přílohu č.2 podmínek.
7.4. Ani jako spotřebitel však nemůžete od smlouvy odstoupit v případech, kdy je předmětem smlouvy
plnění uvedené v § 1837 Občanského zákoníku.
7.5. Lhůta k odstoupení dle čl. V případě, že jste spotřebitel, tedy osoba kupující zboží mimo
rámec své podnikatelské činnosti, máte v souladu s ustanovením §1829 občanského
zákoníku právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů ode dne
uzavření smlouvy, resp. pokud se jedná o koupi zboží, pak do čtrnácti dnů od jeho
převzetí. V případě, že jsme uzavřeli smlouvu, jejímž předmětem je několik kusů zboží
nebo dodání několika částí zboží, začíná tato lhůta běžet až dnem dodání posledního
kusu nebo části zboží, a v případě, že jsme uzavřeli smlouvu, na základě které vám
budeme zboží dodávat pravidelně a opakovaně, začíná běžet dnem dodání první
dodávky. podmínek se považuje za zachovanou, pokud nám v jejím průběhu odešlete oznámení, že
od smlouvy odstupujete.
7.6. V případě odstoupení od smlouvy dle čl. V případě, že jste spotřebitel, tedy osoba kupující
zboží mimo rámec své podnikatelské činnosti, máte v souladu s ustanovením §1829
občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů
ode dne uzavření smlouvy, resp. pokud se jedná o koupi zboží, pak do čtrnácti dnů od
jeho převzetí. V případě, že jsme uzavřeli smlouvu, jejímž předmětem je několik kusů
zboží nebo dodání několika částí zboží, začíná tato lhůta běžet až dnem dodání
posledního kusu nebo části zboží, a v případě, že jsme uzavřeli smlouvu, na základě
které vám budeme zboží dodávat pravidelně a opakovaně, začíná běžet dnem dodání
první dodávky. podmínek jste povinní nám zboží zaslat do 14 dnů od odstoupení a nesete náklady
spojené s navrácením zboží k nám. Vy máte naopak nárok na to, abychom vám vrátili cenu za dopravu,
avšak pouze ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží, který jsme pro
dodání zboží nabízeli. V případě odstoupení z důvodu, že my porušíme uzavřenou smlouvu, hradíme i
náklady spojené s navrácením zboží k nám, ovšem opět pouze do výše ceny za dopravu ve výši
odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží, který jsme při dodání zboží nabízeli.
7.7. V případě odstoupení od smlouvy vám bude cena vrácena do 14 dnů ode dne účinnosti odstoupení na
účet, ze kterého byla připsána, případně na účet zvolený odstoupení od smlouvy. Částka však nebude
vrácena dříve, než zboží obdržíme, nebo nám prokážete, že došlo k jeho zaslání zpět nám. Zboží nám
prosím vracejte čisté, pokud možno včetně originálního obalu.
7.8. V případě odstoupení od smlouvy dle čl. V případě, že jste spotřebitel, tedy osoba kupující
zboží mimo rámec své podnikatelské činnosti, máte v souladu s ustanovením §1829
občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů
ode dne uzavření smlouvy, resp. pokud se jedná o koupi zboží, pak do čtrnácti dnů od
jeho převzetí. V případě, že jsme uzavřeli smlouvu, jejímž předmětem je několik kusů
zboží nebo dodání několika částí zboží, začíná tato lhůta běžet až dnem dodání
posledního kusu nebo části zboží, a v případě, že jsme uzavřeli smlouvu, na základě
které vám budeme zboží dodávat pravidelně a opakovaně, začíná běžet dnem dodání
první dodávky. podmínek nám však odpovídáte za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku
nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné k tomu, abyste se seznámili s povahou, vlastnostmi a
funkčností zboží, tj. způsobem, jakým byste se se zbožím seznamovali v kamenné prodejně. V případě,
že jsme vám ještě nevrátili cenu, jsme oprávněni pohledávku z titulu nákladů započíst na vaši
pohledávku na vrácení ceny.
7.9. My jsme oprávněni odstoupit od smlouvy kdykoliv před tím, než vám dodáme zboží, pokud existují
objektivní důvody, proč není možné zboží dodat (zejména důvody na straně třetích osob nebo důvody
spočívající v povaze zboží), a to i před uplynutím doby uvedené v čl. Zboží vám bude doručeno
nejpozději do 14ti dnů způsobem dle vaší volby, přičemž můžete vybírat z následujícíc
h možností: podmínek. Můžeme také od smlouvy odstoupit, pokud je zjevné, že jste uvedli
v objednávce záměrně nesprávné informace. V případě, že nakupujete zboží v rámci své podnikatelské
činnosti, tedy jako podnikatel, jsme oprávněni od smlouvy odstoupit kdykoli, i bez udání důvodu.

8. ŘEŠENÍ SPORŮ SE SPOTŘEBITELI

8.1. Nejsme ve vztahu ke kupujícím vázáni žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1
písm. e) Občanského zákoníku.
8.2. Vyřizování stížností spotřebitelů zajišťujeme prostřednictvím elektronické adresy .
Informaci o vyřízení stížnosti zašleme na elektronickou adresu kupujícího.
8.3. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze Smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se
sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz.
Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese
http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím,
který je spotřebitelem, z kupní smlouvy uzavřené elektronickými prostředky.
8.4. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2,
internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení
Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013, o řešení spotřebitelských
sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení
spotřebitelských sporů on-line).

9. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

9.1. Pokud náš a váš právní vztah obsahuje mezinárodní prvek (tedy například budeme zasílat zboží mimo
území České republiky), bude se vztah vždy řídit právem České republiky. Pokud jste však spotřebitelé,
nejsou tímto ujednáním dotčena vaše práva plynoucí z právních předpisů.
9.2. Veškerou písemnou korespondenci si s vámi budeme doručovat elektronickou poštou. Naše e-mailová
adresa je uvedena u našich identifikačních údajů. My budeme doručovat korespondenci na vaši emailovou adresu uvedenou ve smlouvě, nebo přes kterou jste nás kontaktovali.
9.3. Smlouvu je možné měnit pouze na základě naší písemné dohody. My jsme však oprávněni změnit a
doplnit tyto podmínky, tato změna se však nedotkne již uzavřených smluv, ale pouze smluv, které
budou uzavřeny po účinnosti této změny. O změně vás budeme informovat pouze v případě, že vám na
základě smlouvy máme dodávat zboží pravidelně a opakovaně. Informace o změně vám zašleme na vaši
e-mailovou adresu nejméně 14 dní před účinností této změny. Pokud od vás do 14 dnů od zaslání
informace o změně neobdržíme výpověď uzavřené smlouvy na pravidelné a opakované dodávky zboží,
stávají se nové podmínky součástí naší smlouvy a uplatní se na další dodávku zboží následující po
účinnosti změny. Výpovědní doba v případě, že výpověď podáte, činí 2 měsíce.
9.4. V případě vyšší moci nebo událostí, které nelze předvídat (přírodní katastrofa, pandemie, provozní
poruchy, výpadky subdodavatelů apod.), neneseme odpovědnost za škodu způsobenou v důsledku
nebo souvislosti s případy vyšší moci, a pokud stav vyšší moci trvá po dobu delší než 10 dnů, máme my i
vy právo od smlouvy odstoupit.
9.5. Přílohou podmínek je vzorový formulář pro reklamaci a vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy.
9.6. Smlouva včetně podmínek je archivována v elektronické podobě u nás, ale není vám přístupná. Vždy
však tyto podmínky a potvrzení objednávky se shrnutím objednávky obdržíte e-mailem a budete tedy
mít vždy přístup ke smlouvě i bez naší součinnosti. Doporučujeme vždy potvrzení objednávky a
podmínky uložit.

Tyto Podmínky nabývají účinnosti 1.4.2023

PŘÍLOHA Č. 1 – FORMULÁŘ PRO REKLAMACI

PŘÍLOHA Č. 2 – FORMULÁŘ PRO ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY